Fossil Group, verdeler van horloges van Diesel, Fossil en Michael Kors, zet deze herfst sterk in op het segment van de fashion smartwatches. In 2018 komen er zelfs extra merken bij.

Fossil Group maakte het nieuws bekend op de technologiebeurs IFA in Berlijn. De voorbije twaalf maanden verdubbelde het de verkoop van wearables en kwamen er ook tal van nieuwe distributiepunten bij.

Vooral de komst van Android Wear 2.0, het smartwatch-platform dat de Fossil Group voor al zijn merken gebruikt, gaf het segment van de fashion smartwatches een stevige boost. We konden dit zelf ervaren op de beursstand van Fossil in Berlijn.

De smartwatches die de Fossil Group in 2018 uitbrengt, blijven compatibel met de iPhone en Android smartphones. Eind dit jaar zal de groep meer dan 300 verschillende stijlen van smartwatches beschikbaar hebben, verdeeld over 14 merken.

Een overzicht van de nieuwe smartwatches die we deze herfst mogen verwachten:

Diesel On Full Guard (25 september)

Diesel On Full GuardEmporio Armani Connected (14 september)

Emporio Armani ConnectedFossil Q Venture

Fossil Q Explorist

Fossil Q ExploristMichael Kors Access Sofie (25 september)

Michael Kors Access SofieMisfit Command

Misfit Command

Reageer